Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Rodzaje przeglądów i czynności serwisowych.

1. Przegląd zerowy (fabrycznie nowy rower ) – obowiązkowy przegląd, który powinien zostać wykonany przez sprzedawcę roweru.

Rowery zakupione w KmBike 0zł.

Rowery NIE zakupione w KmBike 120zł.

  1. Rozpakowanie roweru z opakowania transportowego

  2. Zamontowanie pedałów ( na smar)

  3. Ustawienie kierownicy w położeniu jazdy oraz dokładne jej dokręcenie.

  4. Ustawienie i montaż siodła oraz sztycy.

  5. Ustawienie zawieszenia jeśli istnieje taka możliwość i konieczność

  6. Dokręcenie połączeń śrubowych.

  7. Dokręcenie śrub mechanizmu korbowego.

  8. Sprawdzenie oświetlenia i stanu ułożenia opon.

  9. Regulacja hamulców oraz przerzutek.

  10. Podciągnięcie szprych oraz centrowanie kół jeżeli jest to niezbędne.

  11. Uzupełnienie powietrza w ogumieniu.

  12. Usunięcie z powierzchni śladów zanieczyszczeń.

  13. Dokładnie wypełnienie metki handlowej wraz z kartą gwarancyjną.

2. Przegląd gwarancyjny roweru KROSS (między 30 a 60 dniem od daty zakupu, wyjątek stanowią rowery zakupione między 1 listopada a 29 lutego - przegląd może zostać wykonany do 31 marca).

Koszt od 35 do 65 zł dla rowerów zakupionych w KmBike.

Rowery NIE zakupione w KmBike 40 do 80 zł.

  1. oględziny roweru - wizualne sprawdzenie połączeń spawanych i powłoki lakierniczej

  2. sprawdzenie ogumienia - uzupełnienie ciśnienia w kołach do zalecanego przez producenta opony, ułożenie opony

  3. sprawdzenie luzów w kole przód - likwidacja luzów piasty i skontrowania stożków

  4. sprawdzenie luzów w kole tył - likwidacja luzów piasty i skontrowania stożków

  5. sprawdzenie luzów w mechanizmie korbowym i dokręcenie pedałów - likwidacja luzów mechanizmu korbowego

  6. sprawdzenie luzów w kierownicy - likwidacja luzów łożyska kierownicy

  7. sprawdzenie naciągu szprych - dokręcenie luźnych szprych i wycentrowanie kół

  8. sprawdzenie ustawienia przerzutki przód - ustawienie i regulacja przerzutki

  9. sprawdzenie ustawienia przerzutki tył - regulacja przerzutki

  10. sprawdzenie ustawienia hamulca przód i tył - ustawienie klocków i wyregulowanie hamulców

  11. sprawdzenie oświetlenia instalacji elektrycznej - dopasowanie ułożenia prądnicy względem opony, dokręcenie żarówek

  12. sprawdzenie połączeń śrubowych

  13. dokręcenie wszystkich śrub i nakrętek

3. Przegląd podstawowy L – koszt 99 zł.

  1. oględziny roweru - wizualne sprawdzenie połączeń spawanych i powłoki lakierniczej
  2. sprawdzenie ogumienia - uzupełnienie ciśnienia w kołach do zalecanego przez producenta opony, ułożenie opony
  3. sprawdzenie luzów w kole przód - likwidacja luzów piasty i skontrowania stożków
  4. sprawdzenie luzów w kole tył - likwidacja luzów piasty i skontrowania stożków
  5. sprawdzenie luzów w mechanizmie korbowym i dokręcenie pedałów - likwidacja luzów mechanizmu korbowego
  6. sprawdzenie luzów w kierownicy - likwidacja luzów łożyska kierownicy
  7. sprawdzenie ustawienia przerzutki przód - ustawienie i regulacja przerzutki
  8. sprawdzenie ustawienia przerzutki tył - regulacja przerzutki
  9. sprawdzenie ustawienia hamulca przód i tył - ustawienie klocków i wyregulowanie hamulców
  10. sprawdzenie oświetlenia instalacji elektrycznej
  11. sprawdzenie połączeń śrubowych
  12. sprawdzenie zużycia napędu
  13. sprawdzenie napięcia szprych tensometrem i w razie potrzeby poprawa naciągu szprych
  14. smarowanie łańcucha oraz goleni amortyzatora
  15. Mycie roweru
  • * W PRZYPADKU KONIECZNOŚCI WYMIANY KTÓREGOŚ Z ELEMENTÓW DOLICZAMY DODATKOWY KOSZT USŁUGI ZGODNIE Z CENNIKIEM SERWISOWYM ORAZ KOSZT UŻYTYCH CZĘŚCI.

4. Przegląd rozszerzony XL – koszt 180 zł + użyte części (w przypadku piast planetarnych + 40zł)

  1. oględziny roweru - wizualne sprawdzenie połączeń spawanych i powłoki lakierniczej
  2. sprawdzenie ogumienia - uzupełnienie ciśnienia w kołach do zalecanego przez producenta opony, ułożenie opony
  3. serwis piasty przód - mycie, kontrola i oględziny łożysk, wymiana smaru
  4. serwis piasty tył – mycie, kontrola i oględziny łożysk, wymiana smaru
  5. sprawdzenie luzów w mechanizmie korbowym i dokręcenie pedałów, koronek – uzupełnienie smaru, demontaż, kontrola i ponowny montaż suportu
  6. serwis łożysk kierownicy, czyszczenie, kontrola, wymiana smaru, regulacja
  7. sprawdzenie naciągu szprych za pomocą tensometru - dokręcenie luźnych szprych, wycentrowanie kół i w miarę możliwości wyrównanie napięcia szprych.
  8. sprawdzenie ustawienia przerzutki przód - ustawienie i regulacja przerzutki
  9. sprawdzenie ustawienia przerzutki tył - regulacja przerzutki, serwis sprzęgła przerzutki (jeśli występuje) ewentualna wymiana linek i pancerzy
  10. prostowanie haka przerzutki w razie potrzeby
  11. wymiana napędu w razie potrzeby
  12. sprawdzenie ustawienia hamulca przód i tył - ustawienie klocków i wyregulowanie hamulców, ewentualna wymiana linek i pancerzy
  13. sprawdzenie instalacji elektrycznej (oświetlenie)
  14. sprawdzenie połączeń śrubowych
  15. mycie roweru
  16. pełne mycie napędu
  17. smarowanie łańcucha oraz goleni amortyzatora

5. Przegląd rozszerzony XXL – koszt 250 zł + użyte części (w przypadku piast planetarnych + 40zł)

  1. oględziny roweru - wizualne sprawdzenie połączeń spawanych i powłoki lakierniczej
  2. sprawdzenie ogumienia - uzupełnienie ciśnienia w kołach do zalecanego przez producenta opony, ułożenie opony
  3. serwis piasty przód - mycie, kontrola i oględziny łożysk, wymiana smaru
  4. serwis piasty tył – mycie, kontrola i oględziny łożysk, wymiana smaru
  5. sprawdzenie luzów w mechanizmie korbowym i dokręcenie pedałów, koronek – uzupełnienie smaru, demontaż, kontrola i ponowny montaż suportu
  6. serwis łożysk kierownicy, czyszczenie, kontrola, wymiana smaru, regulacja
  7. sprawdzenie naciągu szprych za pomocą tensometru - dokręcenie luźnych szprych, wycentrowanie kół i w miarę możliwości wyrównanie napięcia szprych.
  8. sprawdzenie ustawienia przerzutki przód - ustawienie i regulacja przerzutki
  9. sprawdzenie ustawienia przerzutki tył - regulacja przerzutki i serwis sprzęgła przerzutki (jeśli występuje)
  10. prostowanie haka przerzutki w razie potrzeby
  11. wymiana napędu w razie potrzeby
  12. sprawdzenie ustawienia hamulca przód i tył - ustawienie klocków i wyregulowanie hamulców
  13. sprawdzenie oświetlenia instalacji elektrycznej
  14. sprawdzenie połączeń śrubowych
  15. mycie roweru
  16. pełne mycie napędu
  17. smarowanie łańcucha oraz goleni amortyzatora
  18. wymiana płynu w hamulcach hydraulicznych oraz ich oględziny
  19. serwis pedałów

Witryna stworzona na platformie